„Mary Kay“ logotipas Grįžti į pagrindinį puslapį
x Interneto svetainėje yra naudojami slapukai (ang. cookies), kurių tikslas yra palengvinti svetainės naudojimą ir Jūsų apsipirkimą. Jei Jūs nenorite naudotis šiomis technologijomis, prašome pakeisti savo kompiuterio nustatymus taip, kad slapukai arba panašūs technologiniai sprendimai būtų užblokuoti. Dėmesio: tokiu atveju kai kurios funkcijos nebus prieinamos. Tolesnis naudojimasis šiuo puslapiu be nustatymų keitimo, reiškia, kad Jums buvo pranešta apie šias technologijas ir Jūs sutinkate jomis naudotis.
 

100​ % pasitenkinimo garantija​

Visada veikianti 100 % pasitenkinimo garantija. Jei dėl kažkokios priežasties Jūs nesate visiškai patenkinta „Mary Kay®“ produktu, jis bus nemokamai pakeistas kitu arba Jums bus grąžinti pinigai. Tereikia grąžinti produktą kartu su pirkimo patvirtinimu savo Nepriklausomai grožio konsultantei.
 

Veiksmai, užtikrinantys klientų pasitenkinimą:

Kliento pasitenkinimo tyrimas, susijęs su produktų tyrimais*:

  • 9 iš 10 „Mary Kay®“ produktų vartotojų yra jais patenkinti.
  • Klientės, naudojančios „Mary Kay®“ produktus, yra labiau jais patenkintos negu bet kokiais kitais produktais, kuriuos jos kada nors naudojo.
  • Beveik 90 procentų klienčių, besinaudojančių „Mary Kay®“ produktais, tvirtina, kad jie turi puikų kokybės ir kainos santykį.


*Tyrimų rezultatai gauti remiantis reprezentatyvios „Mary Kay®“ produktų vartotojų grupės atsakymais.

 

EGS platforma – vartotojų ginčų sprendimo sistema

Vasario 15 d., įgyvendinant 2013 m. gegužės 21 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą Nr. 524/2013, pradėjo veikti speciali EGS platforma (Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platforma).

Platforma ODR UE.jpg

Tai interaktyvus, nemokamas puslapis, kuris veikia visomis Europos Sąjungos valstybių-narių kalbomis. Ši svetainė turi būti intuityvi, patogi ir draugiška vartotojams. Šiuo metu platforma yra testuojama, todėl kai kurios funkcijos neveikia kai kuriose Europos Sąjungos šalyse.

Vartotojas gali pasinaudoti galimybe išspręsti ginčą ar pretenziją neteisminiu būdu. Norint pasinaudoti taikaus ginčų dėl Internetu įsigytų prekių sprendimo būdu, vartotojas gali pateikti savo skundą šiame puslapyje: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

Kategorijos „Lojalumas prekės ženklui“ lyderis:

Kompanija „Mary Kay“ gavo „Pagrindinių prekių ženklų klientų lojalumo rodiklio 2010“ apdovanojimą kategorijose „Kosmetika“ ir „Drėkinamieji odos priežiūros produktai“! Remiantis žiniasklaidos pranešimais, kurie buvo publikuojami po apdovanojimų suteikimo, laimėtojai – tai „tie prekių ženklai, kurie geriausiai sugeba pritraukti vartotojus ir sukurti savo lojalių klientų grupę“. Šiuo metu rodiklis, kurio pagrindą sudaro Pagrindinių prekių ženklų pasiekiami rezultatai, apima 518 prekių ženklų 71 kategorijoje.

 

​