PRODUKTŲ SAUGUMAS


Produktų saugumas yra “Mary Kay” aukščiausias prioritetas. Įprastais metais “Mary Kay” kompanija išleidžia milijonus dolerių ir atlieka daugiau kaip 500 000 tyrimų, kad užtikrintų, jog kiekvienas “Mary Kay” produktas atitinka aukščiausius saugumo, kokybės ir efektyvumo standartus.

Atsižvelgdama į mokslines perspektyvas ir suprasdama klientų poreikius ir norus, “Mary Kay” mokslininkų ir plėtros komanda nuolat pristato inovatyvius, itin efektyvius produktus daugiau kaip 35 pasaulio šalyse.

Kadangi “Mary Kay” kompanija atlieka arba prižiūri kiekvieną produkto ciklo etapą nuo idėjos iki formulės atradimo, kiekvieną naują produktą yra privaloma ištirti griežtais moksliniais ir klientų tyrimais. “Mary Kay” mokslininkai pareiškia savo inovatyvią įžvalgą studijuojant naujus ingredientus ir formules, bei testuojant juos dėl saugumo, kokybės, stabilumo, grynumo, efektyvumo, produkto naudojimo ir žinoma vartotojų pripažinimo.

Mokslininkai įvertina kiekvieną atskirą ingredientą ir galutinį produktą.
Griežti bandymai, pakartotiniai bandymai yra atliekami ir prižiūrimi “Mary Kay” tyrimų ir plėtros laboratorijų, įskaitant šių sričių daktaro laipsnį turinčius ir kitokio lygio laipsnį turinčius mokslininkus – toksikologijos, farmacijos, mikrobiologijos, chemijos ir biochemijos.

Kiekvienas produktas yra paremtas moksliniais faktais, o ne nuomone.
“Mary Kay” kompanija remiasi įrodytais moksliniais tyrimais, naudojant pažangiausias technologijas ir kompanija niekada nenaudos ingredientų, kol tyrimai neįrodys, kad jie yra saugūs ir efektyvūs naudojimui.

Visos odos priežiūros ir kosmetikos priemonės remiasi vyriausybės sveikatos ir saugumo reglamentais.
Prieš tai, kai produktas išleidžiamas į rinką naudojimui, jis turi praeiti griežtus vyriausybės saugumo reikalavimus. Iš esmės, “Mary Kay”, kas liečia produkto saugumą, visuomet viršija įstatymų nustatytus reikalavimus.

Nepriklausomi sertifikuoti dermatologai ir kiti medicinos ekspertai atlieka gyvybiškai svarbų vaidmenį testuojant produktus.
Klinikiniai tyrimai yra atliekami nepriklausomose laboratorijose, kur savanoriai naudoja “Mary Kay” produktus, griežtai prižiūrint ir vertinant sertifikuotų dermatologų ir oftalmologų. “Mary Kay” taip pat atlieka daugybę laboratorinių tyrimų, kad užtikrintų, jog nebūtų pažeista oda ir nesukeltų alergijos bei naudoja moderniausius metodus, kad įvertintų visus produktus, kurie naudojami akių srityje.

Watch this video to hear more about Mary Kay’s commitment to product excellence and consumer satisfaction.

Vienas iš “Mary Kay” kompanijos tikslų yra pasiekti visišką vartotojų pasitenkinimą visame pasaulyje, skiriant didžiausią dėmesį kokybei, vertei, patogumui, inovacijoms ir asmeniniam aptarnavimui

- Terry Jacks, Produkto plėtros viceprezidentas

KLINIKINIAI IR VARTOTOJŲ ĮVERTINIMAI

Klinikinių ir vartotojų įvertinimo departamentas yra “Mary Kay” tyrimų ir plėtros komandos dalis ir jo paskirtis yra nustatyti “Mary Kay” produktų vartotojų poreikius. Jie atlieka bandymus ir įvertina “Mary Kay” produktų saugumą, efektyvumą ir bendrą veikimą kartu su klientais ir padeda kompanijai nustatyti produkto reikalavimus ir naudas.

Learn about Mary Kay’s Clinical and Consumer Evaluation department.

KLINIKINIAI EFEKTYVUMO TYRIMAI

Learn about Mary Kay’s Clinical Efficacy Testing.

Klinikiniai efektyvumo tyrimai padeda atrasti ir sukurti produkto reikalavimus, naudojamus reklamoje, kurie vartotojams padėtų nustatyti ir palyginti produkto efektyvumą, pvz. “85 procentai pastebėjo odos tekstūros pagerėjimą” arba “73 proc. pastebėjo smulkių linijų sumažėjimą”. Tyrimai yra atliekai sertifikuotų dermatologų klinikiniams dalyviams.

KLINIKINIAI SAUGUMO TYRIMAI

Klinikiniai tyrimai vertina “Mary Kay” produktus su vartotojais, kad nustatytų galimus pažeidimus ir alergines reakcijas. Šie tyrimai yra skirti užtikrinti produkto saugumą ir suteikti vartotojams atitinkamą informaciją, tokią kaip - ar produktas yra “tinkamas jautriai odai ir jautrioms akims”, “saugus nešiojantiems lęšius” ir “neužkemšanis porų”.

Learn about Mary Kay’s Clinical Safety Testing.

TYRIMAI SU VARTOTOJAIS

Learn about Mary Kay’s Consumer Testing.

“Mary Kay” kompanija įsiklauso į tai, ko nori moterys. Užtikrinant kompanijos įsipareigojimą, kad “Mary Kay” produktai nuolat atitiktų vartotojų poreikius, kiekvienais metais, prižiūrint mokslininkų, tūkstančiai moterų visame pasaulyje naudoja ir vertina “Mary Kay” produktus tam, kad padėtų kompanijai geriau suprasti naudas, kurių nori moterys iš tų produktų, kuriuos naudoja. Vartotojų tyrimai taip pat padeda nustatyti, koks yra požiūris į “Mary Kay” produktus tyrimų namuose metu, tyrimų centruose metu ir fokuso grupėse bei interviu metu. Šie tyrimai padeda nustatyti, kaip nauji produktai veikia su dabartiniais produktais ir parodo, kaip žmonės naudoja produktus, kaip dažnai ir kokių rezultatų jie tikisi.