Turėdama troškimą praturtinti moterų gyvenimus ir aštrų verslumą, Mary Kay Ash įkūrė savo svajonių kompaniją ir parodė pavyzdį kitoms, kurios gali sekti jos pėdomis. Pažiūrėkite kokius etapus perėjo “Mary Kay”, kol tapo pasauliniu odos priežiūros ir kosmetikos prekės ženklu.

  • 1960
  • 1970
  • 1980
  • 1990
  • 2000
  • 2010

1960

1963

“Grožis pagal Mary Kay” atsidarė penktadienį, rugsėjo 13 d., 500 kvadratinių pėdų patalpose Dalase, Teksase.

1964

“Mary Kay” pristato išskirtinę odos priežiūros liniją vyrams.

Mary Kay suorganizuoja pirmą kompanijos suvažiavimą, vadinamą seminaru. Šiandien, seminaras yra vienas iš didžiausių metinių suvažiavimų Dalase, Teksase.

1969

Mary Kay Ash įteikia pirmus rožinius kadilakus penkioms geriausioms Nepriklausomoms šalies pardavimų direktorėms.

Dalase prasideda “Mary Kay” gamybinių įrenginių statyba.
Grožis Mary Kay atsidaro penktadienį, rugsėjo 13, 1963, 500-kvadratinių pėdų parduotuvę Dalase, Teksaso valstijoje.

1970

1971

“Mary Kay” plečiasi atidarydama savo pirmąją tarptautinę dukterinę įmonę Australijoje.

1973

“Mary Kay” švenčia 10 metų jubiliejų, ir “Mary Kay” nepriklausomų pardavimų dydis viršija 20 000.

1976

“Mary Kay” patenka į Niujorko vertybinių popierių biržos sąrašą.

1979

Pirmą kartą kompanijos istorijoje viena iš devynių pirmųjų “Mary Kay” Nepriklausomų grožio konsultančių viršyja 1 mln. Dolerių komisinių pelną.
Mary Kay švenčia 10 metų jubiliejų ir Mary Kay nepriklausoma pardavimų viršija 20.000.

1980

1983

“Mary Kay švenčia 20 metų jubiliejų, o kompanijos didmeninės prekybos pardavimai viršija 300 milijonų JAV dolerių.

1984

“Mary Kay” kompanija minima pirmame “Fortune” laikraščio leidime temoje “100 geriausių kompanijų Amerikoje”.

1985

“Mary Kay” kompanija sugrąžinama privačiam šeimos verslui.

1988

“Mary Kay” atsidaro Meksikoje.

1989

“Mary Kay” kompanija inicijuoja bendrą popieriaus, plastiko, stiklo ir aliuminio perdirbimo programą.
1983: Mary Kay švenčia 20 metus, o bendrovės didmeninės prekybos pardavimai viršija $ 300 milijonų eurų (JAV dolerių).

1990

1990

Pasaulinė “Mary Kay” plėtra apima 10 šalių.

1991

Konsoliduota pasaulinė didmeninė prekyba pasiekė 500 milijonų JAV dolerių.

1993

“Mary Kay” kompanija švenčia savo 30 metų jubiliejų ir kompanijos pasaulinėje būstinėje Dalase, Teksase atidaro “Mary Kay” muziejų. 

“Mary Kay” kompanija patenka tarp 1992 metų 500 sėkmingiausių kompanijų. 

“Mary Kay” atsidaro Rusijoje.

“Mary Kay” kompanija vėl minima “Fortune” laikraštyje temoje “100 geriausių kompanijų Amerikoje”.

1995

“Fortune” laikraštis įtraukia “Mary Kay” kompaniją į “Geidžiamiausių Amerikos kompanijų” sąrašą.

1996

Įsteigtas Mary Kay Ash labdaros fondas. Dabar žinoma kaip “Mary Kay fondas”, tai yra pelno nesiekianti organizacija, skirta rinkti lėšas vėžio tyrimams moterims, taip pat rinkti lėšas programoms ir prieglobsčio dotacijoms, apsaugant moteris nuo smurto šalyje.

“Mary Kay” kompanija yra viena iš 20, kuri yra paminėta knygoje “Visų laikų šauniausios verslo istorijos”, o Mary Kay Ash yra vienintelė moteris, aprašoma šioje knygoje. Pirmą kartą kompanijos istorijoje, pasauliniai didmeninės prekybos pardavimai viršijo 1 bilijoną JAV dolerių.

1998

“Mary Kay” kompanija įtraukta į “100 geriausių Amerikos darboviečių” sąrašą “Fortune” laikraštyje.

“Mary Kay” kompanija švenčia savo 35-ąsias metines. Kompanija pakeičia kadilako spalvą iš prestižinės rožinės į perlamutrinę rožinę.

1999

Mary Kay Ash pripažinta Teksaso amžiaus moterimi.
1993: Mary Kay yra įtraukta į žurnalo "Forbes", kaip vieną iš 100 geriausių šalių dirbti JAV

2000

2000

Gyvenimo būdo televizija vadina Mary Kay Ash labiausiai išsiskiriančia 20-ojo amžaius verslo moterimi.

2001

“Mary Kay” kompanija už asmeninio tinklalapio programą, kuri kiekvienai Nepriklausomai grožio konsultantei suteikia galimybę turėti savo tinklalapį, gavo Tiesioginių pardavimų asociacijos “Pramonės inovacijų” apdovanojimą.

Richard Rogers, Mary Kay Ash sūnus tapo generaliniu direktoriumi.

Mary Kay Ash mirė 2001 lapkričio 22 d., padėkos dieną.

2002

“Mary Kay” kompanija už bendruomenės švietimą apie moterų apsaugą nuo smurto gavo Tiesioginių pardavimų asociacijos apdovanojimą “Rytojaus vizija”.

“Mary Kay” kompanija už pastangas mažinant smurtą prieš moteris, jaunimą ir vaikus Los Andželo išpuolių prieš moteris komisijos buvo apdovanota kaip 2002 metų humanitarinė kompanija.

Mary Kay Ash pavadinta 2002 m. Dalaso verslo šlovės laureate ir priimta į Pardavimų pasiekimų ir rinkodaros vadovų akademiją.

2003

“Mary Kay”kompanija švenčia savo 40 metų jubiliejų, o “Mary Kay” nepriklausomuose pardavimuose visame pasaulyje jau dirba daugiau kaip vienas milijonas žmonių.

“Baylor” universitete akademinėse studijoje Mary Kay Ash pavadinta sėkmingiausia verslininke moterimi per visą Amerikos istoriją.

2004

“PBS naktinio verslo ataskaitoje” kartu su prestižine “Wharton” verslo mokykla pavadina Mary Kay Ash viena iš “25 įtakingiausių verslo asmenų per paskutinius 25 metus”.

Mary Kay Ash po mirties už įkvepiantį “Mary Kay labdaros fondo” darbą iš Kensingtono rūmų Londone, Anglijoje gavo Humanitarinės rožės apdovanojimą.

2005

“Mary Kay” kompanija pasiekia 2 bilijonus JAV dolerių didmeniniuose pasaulio pardavimuose.

“Mary Kay Kinija” švenčia savo 10 metų jubiliejų.

Richard Rogers tampa vykdančiuoju pirmininku, o David Holl – vyriausiuoju vykdančiuoju pareigūnu.

2006

“A&E” televizija transliuoja biografinį dokumentinį filmą apie “Mary Kay”.

2007

“Mary Kay” produktai parduodami daugiau kaip 35 šalyse visame pasaulyje.

2008

“Mary Kay” švenčia savo 45 metų jubiliejų ir pristato savo oficialią pasaulinę socialinę iniciatyvą “Rožinė keičia gyvenimus”, kurios pagrindinis tikslas yra keisti moterų ir vaikų gyvenimus visame pasaulyje.

Mary Kay debiutuoja “Grožis, kuris yra svarbus” programą, kuri yra pirma pasaulinė marketinginė programa, remianti moteris ir vaikus.

“Dalaso verslo žurnalas” įtraukia “Mary Kay” į geriausių vietinių įmonių filantropų sąrašą.

2009

“Mary Kay”pasiekia 2,5 bilijono pardavimų pasaulyje, o nepriklausomų pardavimų darbuotojų skaičius pasiekia 2 milijonus visame pasaulyje.
2006 - A & E televizijos tinklai transliuoja biografiniame filme dokumentinį filmą "Mary Kay" Biography Channel.

2010s

2010

“Mary Kay Argentina” švenčia savo 30-ies metų jubiliejų. 10-ies metų jubiliejų švenčia Kazachstane, Filipinuose ir Slovakijoje, o 5-erių metų jubiliejų – Moldovoje. “Mary Kay” pradeda veiklą Armėnijoje.

“Mary Kay” gauna pirmąjį antspaudą “Daryti gera” iš “Moterų namai” žurnalo. “Daryti gera” antspaudas buvo sukurtas žurnalo tam, kad pripažinti tas kompanijas, kurios prisideda prie to, kad pasaulis būtų geresnė vieta gyventi. “Mary Kay” buvo ypatingai pagerbta už pastangas išlaikyti saugias moteris ir merginas nuo smurto šeimoje.

2011

Per savo 2008, 2009 ir 2010 metų “Grožis, kuris yra svarbus” kampaniją “Mary Kay” surenka beveik 4 milijonus JAV dolerių, kurie skirti moterims ir vaikams visame pasaulyje.

“TimeWise” atnaujinantis ir atstatantis kompleksas ir “TimeWise” stebuklingasis rinkinys gavo prestižinį geros namų šeimininkės antspaudą. “Mary Kay” darbuotojai, nepriklausomų pardavimų darbuotojai, draugai ir šeimos dalyvauja kompanijos pirmojoje pasaulinėje aptarnavimo mėnesio programoje.

„Mary Kay“ filialo atidarymas Lietuvoje.

2013


“Mary Kay” kompanija švenčia savo 50-ąjį jubiliejų. Daugiau kaip 3 milijonai žmonių visame pasaulyje dirba “Mary Kay” Nepriklausomomis grožio konsultantėmis.
Mary Kay gavo pirmąjį "daryti gera" spaudą pripažinti įmones, kurios prisideda prie to, kad pasaulis taptų geresne vieta nuo Ladies Home Journal.