NESAVANAUDIŠKUMO DVASIA (GO-GIVE) 

Mary Kay Ash sukūrė šį terminą, norėdama pavadinti nesavanaudišką dalinimąsi žiniomis. Apdovanojimu už geranoriškumą tapo tarpusavio pasitikėjimo ir rūpinimosi pozityvių santykių kūrimu atmosfera.

GYVENIMO TURTINIMAS 

„Mary Kay“ misija yra turtinti moterų gyvenimą. „Mary Kay“, kuri yra viena iš labiausiai vertinamų globalių tiesioginės prekybos kompanijų, užtikrina milijonams moterų iš viso pasaulio išskirtines verslo galimybes. Tai šansas sukurti sėkmingą, nepriklausomą verslą ir harmoningą gyvenimą. Tai filosofija, kuri nuolat vystosi, nežiūrint į tai, kad nuo Kompanijos įsteigimo bėga jau šeštas dešimtmetis.
SOCIALINĖ ATSAKOMYBĖ

Realizuodami mūsų iniciatyvas „Pink Changing Lives“SM ir „Pink Doing Green“ SM, padedame mūsų vertybėms virsti realiais veiksmais, kurie stiprina moterų poziciją ir skatina Žemės išteklių atsinaujinimą.

„Mary Kay“ Fondas



Kompanijos „Mary Kay“ pamatai yra Auksinė taisyklė: „Elkitės su kitais taip, kaip norėtumėte, kad kiti elgtųsi su jumis.“
Nuo pat pradžių Mary Kay Ash norėjo turtinti moterų gyvenimą, nes žinojo, kad nepriklausomai nuo pasaulio kampelio, amžiaus ar finansinių galimybių daugelis iš jų kovoja su ligomis ar patyria smurtą. Norint pakeisti kažkieno gyvenimą, reikia jam padėti. Tikėdama šia idėja, 1996 metais Mary Kay Ash įsteigė fondą, padedantį moterims. Nuo pat pirmos dienos fondas surinko daugiau kaip 60 mln. dolerių, kurie buvo skirti kovai su smurtu šeimoje ir navikinėmis ligomis.

 „Mary Kay“ Fondas