„The Purpose Power Index™“ suteikė „Mary Kay“ titulą „Kompanija su misija“!

„The Purpose Power Index™“ pripažino, kad „Mary Kay“ yra kompanija, kuri realizuoja savo misiją ir daro gerą įtaką savo aplinkai.

2020 rugsėjo 22

Daugiau kaip 17 500 atsiliepimų, daugiau kaip 5 700 anketos dalyvių parodė pasauliui, kuri kompanija JAV vartotojų manymu turi stiprią misiją ir kasdien stengiasi ją realizuoti. Tyrimo tikslas buvo rasti tokias įmones, kurios nesusikaupia tik ties pelno siekimu, bet ir gerina bendruomenių ir susijusių su kompanija žmonių gyvenimą bei tiesiog „daro gerus darbus“. Nepaprastai didžiuojamės, kad „Mary Kay“ pateko į šių organizacijų sąrašą. Tai didelė garbė. Mes neįtikėtinai džiaugiamės, kad klientai taip aukštai vertina „Mary Kay“ veiksmus.

„Nuo pat pirmos dienos „Mary Kay“ buvo prekės ženklas, turintis tiksliai apibrėžtą misiją“ – pasakė Julia Simon, „Mary Kay“ teisės departamento direktorė. Be to, ji pridėjo, kad būtent todėl kompanija aktyviai kovoja su smurtu prieš moteris, stiprina moteris ir skatina jas augti, investuoja į kovą su navikinėmis ligomis ir inicijuoja daug skirtingų socialinių projektų. Kaip rodo tyrimų rezultatai, šiuo metu klientai atkreipia ypatingą dėmesį į tokius veiksmus ir aukštai vertina įmones, kurios susikaupia ties visapusiais veiksmais bei padeda kitiems.